Pro anonymní měření návštěvnosti používáme cookies podle našich podmínek ochrany soukromí.

OK

Úvod »Diagnostika ostatních značek»GM » Autel Maxiscan US703 - diagnostika Ford, Chrysler, GM


        

Autel Maxiscan US703 - diagnostika Ford, Chrysler, GM

univerzální diagnostika se zaměřením především na americké vozy

není skladem

 

Dostupnost: neznámá doba dodání
Číslo produktu: 4010
Cena:
5 900 Kč ( Nejsme plátci DPH )
Hlídací pes:
Hlídací pes

do košíku:
  ks  

Popis zboží

Přístroj pro komunikaci s řídícími jednotkami MaxiDiag US703

 width=(zejména pro americké značky automobilů)

Digitální elektronický přístroj nové generace je konstruován pro čtení a vymazávání chybových kódů a pro komunikaci s řídícími jednotkami motorů, automatických převodovek, ABS a airbagů pro značky amerických vozů vybavených palubní diagnostikou OBD II/EOBD II. Software je speciálně zaměřený na americké značky automobilů Ford (1984-2008), Chrysler (1988-2008) a GM (1984-2008).

Vyniká jednoduchou obsluhou díky přehlednému menu a také velkému, podsvícenému displeji (60x40 mm) s možností nastavení kontrastu. Nevyžaduje napojení na separátní počítač, funguje samostatně. MaxiDiag EU 702 pracuje s protokoly SAE-J 1850 PWM (koncern Ford), SAE-J 1850 VPW (koncern General Motors), ISO 9141-2/14230 a KWP 2000/ISO 14230-4 (evropské a asijské automobily a většina vozů Chrysler), CAN/ISO 15765-4 (novější vozy všech značek) a J1979. Podporuje všech 9 testovacích módů palubní diagnostiky OBD II.

Použití přístroje je velmi široké, neomezuje se jen na výše uvedené evropské značky, ale umožňuje komunikaci s řídícími jednotkami motorů většiny osobních automobilů vyrobených po roce 1996 evropských, japonských, korejských i mnohých amerických značek ( např. Škoda, Volkswagen, Audi, SEAT, Mercedes-Benz, Maybach, Chrysler, Dodge, Opel, Chevrolet, Jeep, Ford, Jaguar, Land Rover, Porsche, BMW, Mini, Renault, Dacia, Peugoet, Citroen, Fiat, Lancia, Alfa Romeo, Volvo, Saab, Smart, General Motors, Toyota, Lexus, Mitsubishi, Nissan, Honda, Mazda, Suzuki, Subaru, Daihatsu, Hyundai, Kia, SsangYong, Lada atd.).

Nabízí především tyto funkce:

  • řešení potíží ve vztahu k chybovým kódům v paměti řídících jednotek motorů, automatických převodovek, ABS a airbagů,
  • snadno zjistit příčinu signalizace kontrolky "Check Engine Light (MIL-Malfunction Indicator Light)", tato kontrolka emisí svým rozsvícením (resp. nezhasnutím) signalizuje, že řídící jednotka vykazuje závadu ve vztahu k emisím vozidla nebo poruchu v elektrickém vedení MIL, příp. se řídící jednotka motoru nalézá v nouzovém režimu atd.,
  • přečíst v paměti závad uložené normované chybové kódy (P0, P2, P3 a U0) a specifické chybové kódy výrobců vozidel (P1, P3 a U1), výpis z paměti závad řídící jednotky je základní diagnostickou funkcí, kterou samozřejmě doplňují další funkce přístroje,
  • zhasnout kontrolku "Check Engine Light (MIL)", vymazat chybové kódy (DTC- Diagnostic Trouble Code) a resetovat monitor,
  • zobrazit definice chybových kódů (DTC), tedy nejenom samotný kód, ale jeho slovní popis,
  • ukázat freeze frame data, tedy řadu údajů (otáčky motoru, teplota atd.) v okamžiku vzniku závady zaznamenané do paměti (aktivované MIL), což má význam pro následné posouzení poruchy, např. hlavně u sporadických závad apod.,
  • ukázat aktuální (live) údaje provozních hodnot (např. motoru) zaznamenávaných řídící jednotkou prostřednictví všech snímačů na ni napojených, hodnoty se dynamicky mění podle momentálního stavu,
  • zobrazit aktuální údaje z lambda sond,
  • grafické zobrazení dat (vozy od roku výroby 1996 a novější), z diagnostického hlediska zajímavé zejména u parametrů, které se rychle mění a je třeba vyhodnotit jejich průběh,
  • číst, ukládat a přehrávat aktuální data snímačů,
  • test akčních členů (různé varianty testů funkčnosti akčních členů dané řídící jednotky podle konkrétního systému),
  • ukládat do bateriové paměti vozidlová data pro jejich pozdější prohlédnutí a analýzu,
  • provést modulově prezentovaný test,
  • načíst informace o vozidle (identifikační číslo vozidla-VIN-Vehicle Identification Numer, CID-Calibration ID, kalibrační kontrolní číslo-CVN-Calibration Verification Numer),
  • podporuje CAN (Controller Area Network) a všechny další stávající OBD II-protokoly,
  • vyhledávání v databázi chybových kódů OBD II,
  • aktualizaci software přes internet,
  • tisk dat přes tiskárnu, tato funkce umožňuje výtisk všech dat zaznamenaných přístrojem nebo zákaznicky přizpůsobených přehledů.


Doplňující parametry:
displej 128x64 pixelů s nastavením kontrastu, provozní teplota: 0°C až 60°C, teplota skladování: -20°C až 70&Deg;C, napájení: 8,0 V až 18,0 V (externí-baterie vozidla), 4x1,5 V baterie (interní), rozměry: 210x99x38 mm, hmotnost: 550 g.

Balení obsahuje:
diagnostický skener US703
návod k obsluze
připojovací kabel OBDII
kabel USB
prodlužovací kabel
nylonový úložný obal

Komentáře

NÁZORY A DOTAZY NÁVŠTĚVNÍKŮ

dotaz
Luboš Mach
17.03.2011 08:11
Hlídací pes
Watch DOG


Informovat na e-mail při změně:


       když cena klesne pod

        když produkt bude na skladě


Zadejte Váš e-mail: